Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

gambar persandingan

salam.
haih sibuk betul sejak jadi puan ni. walhal bukan duduk sebumbung dengan mr hubby lagi. sibuk dengan kerja cikgi. hari ni baru semangat sikit hapdet belog ni. bebel panjang pun tak guna.
 
jom layan gambar persandingan jaja jom! :)

 sebelum ni jaja tak sempat nak tunjuk baju sanding jaja. nah, tengoklah baju yang dipakai di hari kejadian. hihi. tudung dan veil tu hasil titik peluh jaja sendiri tau. berbaloi-baloi rupanya DIY jaja :)


 aksi belasah pengantin. suke! semua orang sangat sporting ok!

 bersama mr. hubby


 pandang-pandang. jeling-jeling :p


 bubble talk mr. & mrs. i like!

 aksi 'tanduk' oleh mr. hubby


ni lak aksi main sorok-sorok kot :P

nak tengok banyak lagi? jom ke FB jaja kat sini

20 comments:

  1. ^_^..cantek tudung and viel

    ReplyDelete
  2. ade iras2 tiz zaqyah skit la hihi

    ReplyDelete
  3. so sweet...tahniah ek.hope kekal smpai akhir hayat.
    =)

    ReplyDelete
  4. sukenye warna neh..suke..suke ^_^

    ReplyDelete
  5. cantiknya jaja... rajinnya DIY.. if belum kahwin, tentu dah minta tunjuk ajar Jaja cam mn DIY tudung & veil tu.. cantik sangat...

    ReplyDelete
  6. betul2...ade iras tiz zaqyah..suke veil sanding tu..ade putih2 cm veil siti sarah+elyana :)

    ReplyDelete
  7. cantikkkkkknnnnyyyyyyyyyyeeeeeeeeeerrrrrrrrrr...huuu~..nmpk kiut sgt!!

    ReplyDelete
  8. cantik!!!heart tis color...

    ReplyDelete
  9. cantiknyeeeee...............bleh tau x veil tu dr kain net kan??.....nmpk lembut n flowy le.....mane nk cari ea??

    ReplyDelete
  10. cantikla ur wedding! he..really inspired..just following ur blog...kindly follow me back!;)
    xuelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Salam.. akak, ni kai jai harharah ke yg mekap? Kak jai tu laki ke prmpuan? Sbb ari tu da trsilap ttg amytouch.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...