Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

gambar bertandang

 
salam all.
rasa pelik je tempek gambar sendiri banyak-banyak kat belog ni.
biasa suka nak low profile (perasan!).
rasa gedik pun ada. adeh. sila tutup entry ni ye kalau taknak tengok lagi. 
kali ni gambar bertandang. jom!

 family baruku bersama flower girls yang kiut :)

 rombongan cik kiah dah sampai. sempat posing dulu sebelum berarak masuk.

 dah disambut mr. hubby :)

 ayyak! aksi bunga tangan kena rampas pengapit nih.

 u rock!

 buka langkah silat. aboh (pak sedara) memang sporting habes time ni. suke!

 meriah sangat dengan family mr hubby yang besar.







ada banyak lagi gambar di FB. klik sini

9 comments:

  1. dear...all ur weddings were soooo gojes!!!!

    waaa ni rase makin x sbr nak kawen ni :P

    ReplyDelete
  2. nape sangat shantek ..ommoo..nak kawen skunk~! ^_^

    ReplyDelete
  3. cntk sngt2 lah kak....nak g khwn lah cmni...hahahah

    ReplyDelete
  4. wahahahah.. sporting gile pak sedara tu... :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...