Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

hantaran bride & groom - done!

hai.

malam ni nak cite sal hantaran. Jaja baru je keluar dari hutan batu KL. keluar dari memburu barang-barang hantaran. pulang dengan bagasi yang besar amat! berbaloi jugak akhirnya duit tol dan peluh kami. hihi. ok cite sal hantaran Jaja nak list ckit barang-barang hantaran. mana tau ada lagi yang blur kan? tak tau lagi nak beli apa. jom layan.

HANTARAN FOR BRIDE:
1. buah-buahan
2. cake secret recipe
3. handbag & purse
4. camera
5. rantai tangan
6. SKII set
7. kain pasang
8. kain pasang
9. sireh junjung/chocolate

HANTARAN FOR GROOM:
1.buah-buahan
2. cake secret recipe
3. wallet & belt
4. kasut
5. jam tangan
6. perfume
7. kain sampin & baju melayu
8. kemeja & seluar slack
9. sireh junjung/chocolate

hantaran kami 9 dulang dibalas 9. adil lagi saksama. heh! so far Jaja dah pulun beli hampir semua. kecuali buah, cake & sireh junjung. mau nye berkulat kalau dah beli kan. Alhamdulillah semua berjalan lancar. terima kasih kepada encik driver a.k.a encik tunang. 

gambar barang-barang? ish mana boleh tunjuk lagi. nanti tak surprise. layan gambar babak-babak memburu je lah :)

on the way memburu. semangat!
Jaja sangat lapar masa ni. tak mau tenyum!
control ye? awak pun lapar saya tau. hihii!


with best buddy cik 'zirafah'

dalam plastik tu ada camera baru! wiiii :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...