Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

majalah NUR

sejak jadi cekgi ni macam terbuka pintu hati nak beli majalah NUR. adalah Jaja beli sejak awal tahun ni. suka baca isu-isu dekat cikgu corner. manalah tahu kan boleh pupuk lagi minat untuk jadi pendidik yang baik. walaupun dah setahun bergelar guru secara rasminya tapi Jaja masih lagi banyak kekurangan. banyak lagi perlu diperbaiki. Jaja sedar sume tu. cuma Jaja tak tau macam mana nak mulakan perubahan. Jaja tak cukup motivasi. azam baru Jaja untuk tahun depan

NAK JADI GARANG!

heh. lucu je. Jaja tak pandai jadi garang. tapi Jaja mesti. kalau tak, jadi macam sekarang lah. student pijak kepala Jaja nih. tak shuker. cakap pasal majalah NUR, Jaja ada gatal tangan hantar gambar ngan students masa praktikal dulu. tup-tup keluar kat isu bulan oktober. gambar waktu muda-muda dulu dah tu. masa tu Jaja masih lagi setia dengan tudung bawal 4 segi. belum lagi ada bisnes online. lucu tengok muka sendiri. tengok la sendiri tapi janji jangan gelak ye?

cayam kat budak2 ni. thanks for being so luvly!

2 comments:

  1. takut nye.....hehehhehehehhe.....bljrlah dari che' tie kalau nak garang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...