Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 5, 2011

SGP dah lulus kahwin!

hai. ini lah jadi kalau tak boleh berblog seminggu. macam-macam nak letak dalam 1 hari. haih! entry kali ni nak cerita apa SGP buat masa holiday CNY seminggu.

jom layan je.

28/1/2011
naik belon balik KL jumpa encik tunang.
pegi makan nasik arab kat cyberjaya. rosak dietku! huhu.

29/1/2011
kursus pra-perkahwinan di Shah Alam dengan encik tunang. best rupanya kursus ni. makan pun sedap jugak. hihi. hari pertama ke kursus semangat berkobar-kobar. malam pegi tengok bola kat stadium Shah Alam. Kelantan vs Selangor. best jugak sesekali layan bola. tapi yang tak best penyokong kelantan yang terlalu fanatik buat kacau. malu sekejap dengan mereka-mereka ni. huru-hara stadium. isk!

30/1/2011
kursus pra-perkahwinan hari kedua. setan dah mula datang bergayut-gayut dekat mata. dek kerana tido lambat! tapi takpe janji sijil dapat :)

31/1/2011
teman encik tunang ke site PPUM. hmm ini rupanya kerja encik tunang. malam naik belonsekali lagi. balik kampung. bachok here i come. heh!

1/2/2011
gi kaybee ngan ma. beli barang-barang preparation kawen yang masih berbaki. pagi sampai petang. encik tunang baru bertolak balik ngan kereta dari Shah Alam.

2/2/2011
sibuk dengan borang permohonon nikah dengan encik tunang.
petang sempat lagi beli tudung + baju inner + barang2 DIY. thanks to encik tunang sanggup teman Jaja walaupun 24 jam tak tido. jasamu dikenang :)

3/2/2011
fitting baju untuk majlis balik menantu. ok Jaja masih gemok! rasa nak fitting sekali lagi balik bulan 3 nanti. kunun-kunun boleh kurus lagi! hihi. lepak di pantai bersama encik tunang. last dating sebagai pasangan tunang.

4/2/2011
balik ke sibu seorang diri. balik dengan barang2 DIY yang berlambak + perasaan cuak yang membuak-buak sebab tinggal lagi sebulan nak jadi bini orang.

cuak?
berdebar-debar?
tak ready lagi?
tak kurus lagi?
jerawat banyak lagi?
tak suka perasaan ini.
shuh pegi jauh-jauh.

3 comments:

  1. amboi buzy yer...gud luck ya..dh xlama nii

    ReplyDelete
  2. Jap bachok kt kelantan kan??hehe confius sbb ckp nek belon..huhu..

    Wah!sebulan je lg?chaiyok2!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...