Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

shopping langsir bilik :)

hye.
sambil tunggu lenguh kaki ni hilang, Jaja berblog. hari ni dah beli kain buat langsir.
walaupun Jaja dah amek pakej ngan Harharah Bridal untuk deco bilik tidur, tapi lepas cabut-cabut yang dia punya mesti nak kena ada langsir jugak kan. so tadi g shopping dengan ma & makngah. sambil cuci-cuci mata kat KB. tak mahal pun kain ni. semeter RM7. Jaja rembat 8 meter. beli lebih sebab nak buat bantal-bantal kecik nak tabur kat katil pengantin. tema hitam putih so langsir & bantal-bantal tabur pun mesti la ikut tema.

kata makngah, "macam taik cicak la bilik ko nanti Ja"
Jaja jawab balik, " takpe mak, nanti kalau cicak berak kat langsir tu pun tak la perasan sangat. haha!"



1 comment:

  1. wah... sedondon lah langsir n bantal nanti. chantekk...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...