Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 5, 2010

awwal yang encem!

eh jangan salah faham. bukan Awwal Ashari ye?

ini cerita AWWAL MIFZAL. permulaan yang teramat mulia.

anak buah Jaja yang pertama merangkap anak sulong abang Jaja. lepas bertunang, tuptup Awwal pulak nak keluar. hari tu dah sedih takut tak sempat tengok anak buah yang masih dalam perut. wudever pun cik Ja happy sangat dapat tengok Awwal hari pertama Awwal tengok dunia ni!


Awwal tunggu ye cik Ja balik bulan 12 nanti.

kua2 dah rambut spike dah.eheh

miss u lots!


bila Jaja kat wad bersalin tu Jaja banyak berfikir. seksanya seorang ibu nak melahirkan kita kat dunia ni. bukan macam kucing sambil berjalan pun boleh beranak. betapa berdosanya kita pada ibu selama ni. insaf melanda diri.

ibu..
ibu..
engkaulah ratu hatiku..
bilaku berduka..
engkau hiburkan selalu...

rindunya nak balik kampung jumpa Maa.
tunggu Ja balik bulan 12 ni ye?

(-____-)"


2 comments:

  1. first2 memg ingat awaal ashari ( eh betul ker eja) hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaa yela kot ejaan tu. berangan la nak post awal yang tu :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...