Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

Jaja's Happiness Begins :)

Al-kisah Jaja ni blogger gak.. ade la bisnes ciput buat beli gula2.. (http://shawluscious.blogspot.com/)
Yang penting ni bukan blog bisnes tau.. (betul, xtipu!) hihiii..

Truly Jaja excited nak membina masjid.. So, nak cakap kat orang hari2 pun mesti orang menyampah kan3? so, Jaja rasa ni la d BEST way to express my feeling..

Satu Permulaan bila
13 Jun 2010 Jaja di risik secara rasmiya (walaupun dah kenal ngan encik B sejak sekolah rendah lagi).. nak letak gmbar merisik tapi tertinggal la pulak.. sehari selepas di risik oleh parent encik B, Jaja terpaksa naik 'belon' ke Sarawak.. Jaja ni cikgu, kebetulan cuti ni ada camping.. nak tak nak (bunyi cam terpaksa je kn? ish ikhlas2..) Jaja datang sini seminggu awal..

Before naik 'belon', tercapai gak impian peyut Jaja nak makan Nasi Arab.. so, encik B bawa Jaja makan kat cyberjaya.. kat Saba Restaurant.. Jaja bagi 4 Bintang.. tp yg tak best terpaksa tawaf 3 kali baru dapat meja.. Ramai sgt org!
aih, rosak diet ku.. hihiii..

Opss lupa nak bgtau, Jaja akan bertunang raye ke-2 nanti.. insyaAllah
doakan jodoh kami berdua ye ~

1 comment:

  1. 13JUN TARIKH TUNANG SU...WEEE...DAH KHATAM BELOG NI..BEST! SU SUKE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...