Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 11, 2011

ukuran baju sanding

salam.

merujuk perkara di atas, saya selaku tuan belog dengan ini ingin memaklumkan ukuran baju persandingan saya yang berwarna biru firus @ teal yang ingin dijual dengan seberapa segera.

surat rasmi la kan! penat ok mengayat skema macam tu. sudah sudah.

sesiapa yang berminat nak beli tapi takut tak fix. boleh tengok ukuran baju kat bawah ni.
sesiapa yang tak faham kenapa entry ini ditulis, sila rujuk entry ni.

ukuran baju bride :

bahu - 14 inci
pinggang - 28 inci
panjang baju depan 40 inci
panjang baju belakang - 37 inci
lengan - 22 inci
pinggul - 28 inci
 
ukuran kain bride :
pinggang - 25 inci (boleh tarik sehingga 28 inci)
panjang kain - 43 inci
pinggul - 36 inci

basi jahitan bahagian dalam - 1 inci
(yang ni untuk sesiapa yang rase nak alter untuk tambah saiz baju + kain)

ukuran baju groom : 

bahu - 19 inci
panjang baju - 32 inci
lengan - 23 inci

ukuran seluar groom :
 
pinggang - 28 inci (boleh tarik sehingga 35 inci)
panjang seluar - 41 inci

basi jahitan bahagian dalam - 1/2 inci
(yang ni untuk sesiapa yang rase nak alter untuk tambah saiz baju + kain)


3 comments:

  1. Hi, Congrats on your wedding!

    Have anything special for your special night?

    here at LINGERIE CABIN we have variety of gorgeous lingerie that are going to make your first night an unforgetable moments. come and visit us!

    Click Here: Lingerie Cabin

    or Click Here: Lingerie Cabin@FB

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...