Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

DIY headpiece wreath

selamat datang ke segmen DIY.
segmen kali ini ditaja oleh cik Jaja yang tamak!
 
uhh. memang tak boleh tahan bila pegi tengok bunga kat kedai tadi. idea datang mencurah-curah. buat je yang tak reti. kali ni tengah fikir nak buat headpiece wreath. sebab dah mimpi-mimpi mase pakai gaun putih tu nak pakai headpiece ni. ala-ala fairytale gitu. erk! 
 
jom layan headpiece wreath mek-mek saleh ni dulu. terima kasih ye encik goggle.
 









antara bahan-bahan yang dah terbeli tadi.
TERBELI hokeh!
 
 
hasil?

krukk! krukk!
masih menggaru-garu kepala yang tidak gatal.
no idea! halamak!

4 comments:

  1. hahaha..suspen je..
    tapi buat orang x saba nak tunggu hasilnye..
    yang pasti..musti menarik + tertarik + da bomm!!

    ReplyDelete
  2. wahh.. hihi.. sukaa ideas~ yeay

    ReplyDelete
  3. Yo yo o je jaja nie:)hehehehehehehe..:)

    chaiyok2!!

    Xoxoxoxo

    :)

    ReplyDelete
  4. u ni rajin gila kan? semua benda u diy and cepat je beli n try diy. pergh.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...